مشاور مدیریت

مشاور مدیریت

مدیریت محترم؛ برای هر مساله ای راه حلی وجود دارد خوشحال خواهم شد در یافتن راه حل ها با شما همراه باشم. ؛تفکر - تلاش - توکل؛
مشاور مدیریت

مشاور مدیریت

مدیریت محترم؛ برای هر مساله ای راه حلی وجود دارد خوشحال خواهم شد در یافتن راه حل ها با شما همراه باشم. ؛تفکر - تلاش - توکل؛

ممیزی مستندات خدمتی جدید از مشاور مدیریت

مدیریت محترم، احتراما به استحضار می رساند مشاور مدیریت خدمت جدیدی از بسته خدماتی مشاوره رایگان خود را طراحی نموده است. در این خدمت جدید مستندات سیستم مدیریت کیفیت ارسالی از سوی سازمان های گوناگون مورد ممیزی قرار گرفته و در مقایسه با نیازمندی های استاندارد بین المللی ایزو 9001 و همچنین با استفاده از تجربیات مشاور مدیریت انطباق های آنها مدون و منتشر می گردد. نتیجه این ممیزی می تواند راهگشای تعیین اقدامات اصلاحی یا پیشگیرانه مناسب برای سازمان های مشابه بوده و علاوه بر این سبب ساز بهبود وضعیت مستندسازی سازمان گردد. 

برای استفاده از این خدمت رایگان کافیست مستندات مورد نظر خود را بدون ذکر نام سازمان به نشانی رایانامه (ایمیل) مشاور مدیریت – sadeghfar@gmail.com  - ارسال نمایید. مستندات دریافت شده، مطالعه و بررسی شده و نتیجه ممیزی این مستندات به همراه توصیه های بهبود به نشانی دریافت شده از سوی جنابعالی ارایه خواهد گردید و همزمان با آن و به منظور بهره برداری سایر مدیران محترم در این قسمت از وب سایت مشاور مدیریت منتشر خواهد گردید.

امید است ارایه این خدمت قابل رویت و قضاوت توسط تمام دست اندرکاران حوزه مدیریت کیفیت، مورد استفاده قرار گرفته و سبب ساز بهبود مستمر سیستم مدیریت کیفیت سازمان گردد. خواهشمند است مشاور مدیریت را از نقطه نظرات خود در این رابطه محروم نفرمایید. برای ارایه دیدگاه خود از این فرم استفاده نمایید.

نظرات 1 + ارسال نظر
غیاثی پنج‌شنبه 1 مهر 1389 ساعت 11:19 http://shefaat.net

سلام دوست من ما قرآن خدا و ارزشهامونو حفظ کنیم همه چیزمون درست میشه
ضمناآغاز مهر آغاز پاشیدن بذر مهربانی با دستان پر از مهر معلم است
بر شما مبارک باد
امیدوارم شما هم تشریف بیارین و با همراهی و نظرتون خوشحالمون کنین
منتظرتون میمونم
ما را هم دعا ...
یا علی
ضمنا پستهای برتر وبلاگم رو حتما یه نظر بندازین و پست قبلیم هم حتما نگاه کنین
ممنونتون میشم[گل][لبخند][گل]

علیک سلام
به امید خدا !

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد