مشاور مدیریت

مشاور مدیریت

مدیریت محترم؛ برای هر مساله ای راه حلی وجود دارد خوشحال خواهم شد در یافتن راه حل ها با شما همراه باشم. ؛تفکر - تلاش - توکل؛
مشاور مدیریت

مشاور مدیریت

مدیریت محترم؛ برای هر مساله ای راه حلی وجود دارد خوشحال خواهم شد در یافتن راه حل ها با شما همراه باشم. ؛تفکر - تلاش - توکل؛

پرسش و پاسخی از ایزو ۹۰۰۱

سلام، واقعا خوشحالم که تو ایران هم یه فرد متعهد پیدا شد که جواب سئوالات مون را بده..تا حالا هر سئوالی بوده از طریق پرسش از سایت های خارجی اقدام به حلش می کردیم... خیلی ممنون از توجهتون... و اما دو پرسش جدید:
1- برای شاخص بازنگری مدیریت ما انجام مصوبات را تعیین کرده بودیم که به گفته شما این یک الزام است. پس چه چیزی به عنوان شاخص می توان در نظر گرفت؟
2- آیا تعریف شاخص برای فرآیند الزام است؟ یعنی اگر ما فرآیندهای سازمان و نحوه اجرا را توضیح دهیم همین کفایت نمی کند؟ حتما باید شاخص و نحوه پایش داشته باشد؟؟؟

 

علیک سلام و ممنون از اظهار لطف شما
1- میزان اثربخشی اجرای مصوبات بازنگری مدیریت یا میزان انحراف زمانی اجرای واقعی مصوبات از مدت برنامه ریزی شده اجرای آنها می تواند معیارهای خوبی برای پایش و اندازه گیری فرآیندبازنگری مدیریت باشد.
2- برای پایش و اندازه گیری عملکرد فرآیندها حتما باید معیار و شاخص های مناسب تعیین و اجرا گردد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد