مشاور مدیریت

مشاور مدیریت

مدیریت محترم؛ برای هر مساله ای راه حلی وجود دارد خوشحال خواهم شد در یافتن راه حل ها با شما همراه باشم. ؛تفکر - تلاش - توکل؛
مشاور مدیریت

مشاور مدیریت

مدیریت محترم؛ برای هر مساله ای راه حلی وجود دارد خوشحال خواهم شد در یافتن راه حل ها با شما همراه باشم. ؛تفکر - تلاش - توکل؛

آیا مردم می‌توانند عملکرد نیروی انتظامی را نقد کنند

گروه ناجـــــــا- جانشین فرمانده نیروی انتظامی با تاکید بر اینکه نیروی انتظامی هیچ‌گاه و در هیچ برهه‌ای از زمان از تلاش برای برقراری و حفظ همه جانبه امنیت در جامعه دریغ نمی‌ورزد و خود را جزئی از این مردم و در خدمت به آنان می‌داند، گفت: مردم می‌توانند عملکرد پلیس را نقد کنند. وی در ادامه افزود پلیس پاسخگو و مردمی یکی از تحولات اساسی نیروی انتظامی است، این مهم نیز با تشکیل دفتر نظارت همگانی ناجا تحقق یافته است و مردم می‌توانند عملکرد پلیس را نقد کنند و پیشنهاد خود را نیز ارائه دهند. متن کامل این خبر را در اینجا مطالعه نمایید. 

وقتی این خبر را امروز در خبرخوان خودم دیدم گفتم من که چندتا نقد از عملکرد پلیس کشورم چندسالی است روی دلم مانده بد نیست از فرصت استفاده کرده و با مراجعه به وب سایت پلیس این نقد ها را برایشان بازگو کنم. جالب است بدانید کلی توی وب سایت پلیس گشت زدم ولی هیچ محلی را برای اینکه نقد و یا حتی پینشهادهایم را بنویسم نیافتم. اکنون از همراهان درخواست می کنم اگر محلی برای ثبت این مهم یافتند به بنده نیز اطلاع دهند. 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد