مشاور مدیریت

مشاور مدیریت

مدیریت محترم؛ برای هر مساله ای راه حلی وجود دارد خوشحال خواهم شد در یافتن راه حل ها با شما همراه باشم. ؛تفکر - تلاش - توکل؛
مشاور مدیریت

مشاور مدیریت

مدیریت محترم؛ برای هر مساله ای راه حلی وجود دارد خوشحال خواهم شد در یافتن راه حل ها با شما همراه باشم. ؛تفکر - تلاش - توکل؛

انتشار تجارب مشاور مدیریت

مدیریت محترم، حتما شما هم این جمله معروف را شنیده اید که "تجربه از علم بالاتر است" و حتما با من موافقید که بدست آوردن تجربه به مراتب سخت تر و بسیار گرانتر از کسب علم است. ضمن آنکه تا کنون روش مناسبی برای تدوین، دسته بندی و انتشار تجارب به عنوان یک روش قابل قبول بین المللی معرفی نشده است. البته ابزار مدیریت دانش تا حدودی زیادی به این مهم می پردازد ولی استفاده از آن خیلی راهگشا برای ایده ای که مشاور مدیریت در نظر دارد آن را در آینده ای نزدیک عملی نماید، نیست.
ایده مشاور مدیریت برای انتقال تجربیات خود در زمینه سیستم های مدیریت بسیار ساده و کاملا عملی است. عملی کردن این ایده بدین صورت خواهد بود که از این پس مکاتباتی که مشاور مدیریت با مشتریان بالفعل و بالقوه خود در زمینه های مختلف مدیریتی دارد بدون نام بردن از سازمان ها و اشخاص مدون شده و در وب سایت و وبلاگ مشاور مدیریت منتشر خواهد شد.
همان گونه که مستحضر هستید چکیده خواسته های مدیریتی در یک نامه جمع بندی و انتقال می یابد، اکنون اگر این نامه ها منتشر شود تجارب بسیار مفیدی را به همراه خود انتقال خواهد داد.
امید است عملی ساختن این ایده راه حل مناسبی برای تسری خدمات رایگان مشاور مدیریت برای تمام مدیران و سازمان های علاقه مند به بهبود مستمر باشد. انشاءالله!
نظرات 1 + ارسال نظر
میترا یکشنبه 4 اردیبهشت 1390 ساعت 17:45 http://pouyacarpet.mihanblog.com/

18.6419751556115.47026743371سلام
با « آموزش قالی بافی » آپم
منتظرتم

چه خوب!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد