مشاور مدیریت

مشاور مدیریت

مدیریت محترم؛ برای هر مساله ای راه حلی وجود دارد خوشحال خواهم شد در یافتن راه حل ها با شما همراه باشم. ؛تفکر - تلاش - توکل؛
مشاور مدیریت

مشاور مدیریت

مدیریت محترم؛ برای هر مساله ای راه حلی وجود دارد خوشحال خواهم شد در یافتن راه حل ها با شما همراه باشم. ؛تفکر - تلاش - توکل؛

ورودی و خروجی های بازنگری مدیریت

جناب آقای مهندس صادق فر با سلام و عرض خسته نباشید.

من همیشه درممیزی ها با ممیز درمورد صورتجلسات بازنگری مدیریت مشکل پیدا می کنم. به این نتیجه رسیده ام که علت مساله به برداشت احتمالا نادرست من از مفهوم ورودی و خروجی بازنگری برمی گردد. آیا برداشت من صحیح است؟

ورودی یعنی اطلاعاتی که براساس آن قرار است تصمیماتی اتخاذ و اقداماتی انجام دهم تا به نتایجی (همان خروجی هایی) برسم اما درعمل کمی مساله گنگ است. مثال از ایزو 22000:

یکی از ورودی ها: بازخورد مشتری است. فرض کنید 4 مورد شکایت داشتیم و اقدامات اصلاحی را انجام دادیم نتیجه هم اثربخش بوده  همین که درجلسه بعد اثربخشی این اقدام را نشان دهم خروجی مربوطه را نشان داده ام؟ چه تعریف کلی واضحی می توان از ورودی و خروجی بازنگری ارائه داد تا این ابهام برطرف شود؟ ممنون از لطف و حوصله شما

برای مشاهده پاسخ این پرسش اینجا کلیک کنید.

نظرات 1 + ارسال نظر
سمیه عسگری شنبه 9 دی 1391 ساعت 09:10

با سلام و خسته نباشید
من در مورد ورودی بازنگری(تغییراتی که می تواند بر سیستم مدیریت کیفیت تاثیر بگذارد) دچار مشکل شدم واقعا نمیدونم چه نمونه ای برای این آیتم بیارم.
ممنون میشم اگه راهنماییم کنید

علیک سلام
لطفا با ایمیل من تماس بگیرید تا راهنمایی کنم.
sadeghfar@gmail.com

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد