مشاور مدیریت

مشاور مدیریت

مدیریت محترم؛ برای هر مساله ای راه حلی وجود دارد خوشحال خواهم شد در یافتن راه حل ها با شما همراه باشم. ؛تفکر - تلاش - توکل؛
مشاور مدیریت

مشاور مدیریت

مدیریت محترم؛ برای هر مساله ای راه حلی وجود دارد خوشحال خواهم شد در یافتن راه حل ها با شما همراه باشم. ؛تفکر - تلاش - توکل؛

تجربه ای جدید از اعتماد کردن بدون مستندات

امروز به دعوت یکی از مدیران کارفرما رفتم به جلسه کمیته فروش یک ساعت و نیم به حرفاشون گوش کردم تا تموم بشه... جلسه که تموم شد یکی از حاضرین بهم گفت شما قرار بوده چیزی بگی که اومدی توی جلسه! گفتم من دعوت شدم ولی مثل اینکه اشتباهی رخ داده و موضوع مرتبط با دعوت من در بحث های جلسه نیست... همه به هم نگاه کردن و یه سری چیزهایی سرهم شد! من که نفهمیدم چرا این طوری شد...؟ این هم نتیجه اعتماد...! 

بیخود نیست توی سیستم های مدیریت این همه به بحث ارتباطات داخلی و خارجی و از این جور حرف ها تاکید میشه... واسه اینه که وقتمون تلف نشه دیگه... حالا هی بگید ایزو به چه دردی می خوره؟! یک بار هم که شده به بند ارتباطات داخلی توجه بیشتری بکنید لطفا...!

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد