مشاور مدیریت

مشاور مدیریت

مدیریت محترم؛ برای هر مساله ای راه حلی وجود دارد خوشحال خواهم شد در یافتن راه حل ها با شما همراه باشم. ؛تفکر - تلاش - توکل؛
مشاور مدیریت

مشاور مدیریت

مدیریت محترم؛ برای هر مساله ای راه حلی وجود دارد خوشحال خواهم شد در یافتن راه حل ها با شما همراه باشم. ؛تفکر - تلاش - توکل؛

سه پرسش از مشاور مدیریت

با سلام

ممیز ما در مورد اینکه ما یکی از بندهای استاندارد(بند کلیات) را در نظام نامه حذف کرده بودیم ایراد گرفت آیا باید کلیه بندهای استاندارد در نظام نامه آورده شود.

 

سلام جناب مهندس

امیدوارم حالتان خوب و اوقات به کامتان باشد

اینجانب مدتی است در یک شرکت تبلیغاتی با 25پرسنل با ارزشها و فرهنگ سازمانی نسبتا مناسب استخدام شده ام

چند سال پیش مدیران شرکت با تلاش و کوشش خودشان سیستم ایزو را در سازمان پیاده کرده بودند اما نگهداری آن به درستی انجام نمی شده است. من برای استخدام در شغل دیگری به این سازمان مراجعه کردم اما با توجه به سوابق آموزشی و تحصیلی ای که داشتم من را به سمت مسئول کنترل و تضمین کیفیت استخدام نمودند. اکنون بیش از 3 ماه از استخدام اینجانب در این شرکت می گذرد.

در این شرکت اکثر شاغلین دائما مشغول کار هستند و سرشان خیلی شلوغ است اما من با این که خیلی تلاش می کنم در بیشتر ساعات روز را در بیکاری به سر می برم و این مورد من را بسیار اذیت می کند.

یکی دوبار از مدیرمان درخواست کردم که ساعت کاری من را کمتر نماید اما ایشان موافقت نکردند و باورشان نشد که من ساعات بیکاری هم داشته باشد. با توجه به این که این اولین سابقه ی کاری بنده در این رشته است سوال بنده از شما این است که آیا حقیقتا نگهداری ایزو کاری است که به روزی 9 ساعت کار نیاز داشته باشد؟

  

با سلام حضور جناب آقای صادق فر

در صورت امکان در مورد فرآیند ویژه (همراه با مثال) اینجانب را راهنمایی فرمائید

با تشکر

پاسخ به این پرسش ها را در اینجا و مطالب قبل و بعد آز آن مطالعه نمایید.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد