مشاور مدیریت

مشاور مدیریت

مدیریت محترم؛ برای هر مساله ای راه حلی وجود دارد خوشحال خواهم شد در یافتن راه حل ها با شما همراه باشم. ؛تفکر - تلاش - توکل؛
مشاور مدیریت

مشاور مدیریت

مدیریت محترم؛ برای هر مساله ای راه حلی وجود دارد خوشحال خواهم شد در یافتن راه حل ها با شما همراه باشم. ؛تفکر - تلاش - توکل؛

بایگانی ابری رایگان که حتما لازم میشه

اگر شما هم دستی بر نوشتن در فضای سایبر داشته باشید یا حداقل اینکه خواسته باشید برخی از اسناد و فایل های تان را در محیط های مختلف (منزل، محیط کار و مسافرت) توامان در اختیار داشته باشید حتما باید به سراغ وب سایت هایی بروید که خدمات بارگذاری فایل ها را ارایه می دهند. مثلا پیکوفایل (۳۰۰ مگ) که اعضای بلاگ اسکای نیز عضو آن هستند این خدمات را در کشور خودمان فراهم ساخته است و البته دیگرانی هم هستند. امروز با وب سایت بسیار ساده و خوبی آشنا شدم که با اختصاص ۵۰ گیگ فضای رایگان (واسه من که خیلی خوبه ...!) این امکان را به شما میده که بایگانی کاملی از فایل های خودتان داشته باشید. البته این وب سایت به نام مگا امکانات بیشتری هم داره که بد نیست با خوندن فنجون با این امکانات آشنا بشید.

3 mohit 50 گیگ فضای رایگان برای ذخیره سازی آنلاین اطلاعات

نظرات 1 + ارسال نظر
مهدی نژادسولی پنج‌شنبه 8 فروردین 1392 ساعت 11:17

سلام آقای مهندس
خود گوگل هم هست بواسطه گوگل داکس 10 گیگ رایگان فضا میده و البته امکان بازکردن بعضی فایلها رو هم داره...

علیک سلام
بله می دونم من چند سالی هست از محصولات گوگل از جمله گوگل داکس استفاده می کنم. این وب سایت رو که جدیدا باهش آشنا شدم معرفی کردم که منابع بیشتری در اختیار داشته باشیم. مشکل گوگل و محصولات اون توی ایران اینه که بعضی وقت ها به خوبی باز نمیشه ...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد