مشاور مدیریت

مشاور مدیریت

مدیریت محترم؛ برای هر مساله ای راه حلی وجود دارد خوشحال خواهم شد در یافتن راه حل ها با شما همراه باشم. ؛تفکر - تلاش - توکل؛
مشاور مدیریت

مشاور مدیریت

مدیریت محترم؛ برای هر مساله ای راه حلی وجود دارد خوشحال خواهم شد در یافتن راه حل ها با شما همراه باشم. ؛تفکر - تلاش - توکل؛

پارادوکس نظم و آشفتگی اصلی ترین چالش مدیریت هنری

از آشفتگی، زندگی زائیده می شود، در حالی که از نظم عادت بوجود می آید.آدامز مورخ آمریکایی

ادامه ...

مقدمه: در پارادایم های غالب بر علوم در جهان کنونی، نظریه هایی (اصل) مطرح شده اند که تصویر ما را از هستی دگرگون ساخته اند، این نظریه ها صورت بندی جدید و متفاوتی را از انسان و جهان ارائه می کنند: در این میان آنها نظریه های زیر اهمیت اساسی و تعیین کننده ای دارند:

مهارتی به نام خندیدن

لبخند زدن و خندیدن، نشانه داشتن شخصیتی دست و دلباز، اجتماعی و خوش‌قلب است. گر چه ما معمولاً خندیدن زیاد را با سبک ‌سری یکی می‌دانیم ولی باید بدانیم که تغییراتی فراسوی سبک سری در جسم و بدن انسان به واسطه خندیدن و لبخند زدن به‌وجود می‌آید که تظاهرات عینی آن شادمانی است که در این حالت تمام جسم تنظیم می‌شود و ذهن شفاف می‌گردد.

ادامه مطلب ...

کیفیت خودروهای داخلی در اواخر سال گذشته اعلام شد

در بهمن سال گذشته همچنان ماکسیما با کیفیت‌ترین و پی‌.کی بی‌کیفیت‌ترین خودروهای ساخت داخل بودند.

متن کامل خبر

 

ارزیابی عملکرد دستگا های اجرایی

ارزیابی عملکرد دستگا های اجرایی به فرایند سنجش جامع عملکرد و در قالب عباراتی نظیر: کارایی، اثربخشی، معناداری، توانمندسازی قابلیت پاسخگویی در چارچوب اصول و مفاهیم برای تحقق اهداف و وظایف سازمانی، ساختاری، برنامه‌ای و توسعه بلندمدت سازمان ارزیابی عملکرد سازمان اطلاق می‌شود.

ادامه مقاله

استانداردهای ISO 9000

مقاله‌ای را که ملاحظه می‌فرمایید، ترجمه مقاله آقای مت سیور (Matt Seaver ) تحت عنوانمتن مقاله
ISO 9000 focus moves from compliance to achieving results است که در مجله وزین ISO management systems در تاریخ March-April 2002 به چاپ رسیده است. نویسنده که عضو کمیته ISO/TC 176 می‌باشد، در تهیه استانداردهای ISO9000 در سال‌های 1994 و 2000 فعالیت جدی داشته است. نویسنده دارای مدرک دکترا در بیوشیمی است و مدت 13 سال با سمت مدیر کیفیت در یک کارخانه تولید کننده غذای کودک سابقه دارد. آقای مت سیور چند جلد کتاب در موضوع استاندارد نوشته ‌است که یکی از آنها «اجرای ISO9000:2000 » است. یکی از نکات قابل توجه در این مقاله، نگاه به استاندارد ISO9004:2000 و استفاده از آن در طراحی سیستم‌های جامعتر است.

زبان بدن و پیام های پنهان

به نقل از مدیریت دانش سازمانی

•وقتی که لبخند گرمی بر لب داشته باشید مانند آن است که یک تابلوی خوش آمد در دست گرفته‌اید.
•لبخند، مردم را به برقراری ارتباط با شما دعوت می کند.
•اندیشمندی می گوید: هنگامی که گوشی تلفن را برمی داری لبخند بزن، کسی که آن سوی خط است از صدای شما متوجه می شود.
•اگر گوشه بیرونی چشم و پوست میانه صورت به هنگام لبخند چروک بردارند، لبخند واقعی است؛ در غیراین صورت لبخند ساختگی و غیرواقعی خواهد بود.
•گاه تنها برای اینکه وانمود کنیم به سخنان طرف مقابل گوش می دهیم سر خود را تکان می دهیم. چرا؟
•گرایش و نزدیکی به طرف مقابل، اگر خیلی سریع در ابتدای گفتگو صورت گیرد باعث انزجار می‌‌گردد. در واقع اگر بخواهیم در همان نگاه و ارتباط نخست با فرد رابطه ای صمیمانه برقرار کنیم تردید و سپس انزجاز وی دور از انتظار نخواهد بود.
•زیاد پلک زدن و به هم زدن زیاد چشم ها می‌تواند نشانگر تزویر و ریاکاری باشد ...