ش | ی | د | س | چ | پ | ج |
1 | 2 | 3 | ||||
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 |
18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 |
امروز که به وبلاگ مدیریت عاشقانه سر زدم دیدم که کاربری به نام سارا 17 بار برای مطالب منتشر شده در این وبلاگ نظر گذاشته ! تمام نظراتش رو خوندم و بهشون پاسخ دادم. بعضی از نظراتی که گذاشته بود واسم جالب بود. امیدوارم پاسخ هایی که بهش دادم هم واسه اون جالب باشه....!
برای اطلاع از تجارب مشاور مدیریت در زمینه استانداردهای اعتباربخشی بیمارستان های ایران به این قسمت مراجعه نمایید.
به تازگی از انتشار یه برنامه جدید با خبر شدم که با برنامهنویسی مفصل آقای ربیع جوادیان و کمکهای کارشناسی آقای عباس بارانی تهیه شده. این برنامه قابلیتهایی برای محاسبه تاریخ شمسی، محاسبه پیشرفت فیزیکی و ترسیم s-curve داره. میتونین برای دریافت اطلاعات بیشتر، دیدن فیلمهای آموزشی و دانلود نرمافزار به این نشانی مراجعه کنین.
منبع خبر: نادر خرمی راد
مشاور مدیریت وبلاگ مدیریت عاشقانه را به روز کرد.
... در مثالی دیگر، در شکل 6 تبلیغات محیطی یک موسسه کمک به کودکان فلج را با هزینه ای بسیار اندک (در حد چاپ دو پوستر تبلیغاتی و نصب آن روی دو پایه چوبی یا فلزی) می بینیم. بر اساس دسته بندی مخاطبان با مدل های تیپ شناسی باید گفت اکثر افرادی که اهل کمک کردن به موسسات خیریه هستند فارغ از سن و سال، تحصیلات، ملیت، جنسیت و... افرادی احساساتی و راست مغز هستند. یکی از روشهای تحریک کردن این افراد بر خلاف بسیاری از تیپ های دیگر که با خنده، ترس و... برانگیخته می شوند، گریه انداختن آنهاست! در این تبلیغ که رویروی درب موسسه اجرا شده سعی شده با یک پیام، احساسات این افراد تحریک شده و آنها را وادار به پرداخت کمک های نقدی و ریختن پول در صندوقهای روبروی درب موسسه کند. البته این امر نیز با موفقیت چشمگیری مواجه شده و یک هفته پس از اجرای این کمپین (با هزینه ای کمتر از 10 دلار!) کمکهای دریافتی سه برابر شده است! ...
متن کامل مقاله را در اینجا مطالعه نمایید.