مشاور مدیریت

مشاور مدیریت

مدیریت محترم؛ برای هر مساله ای راه حلی وجود دارد خوشحال خواهم شد در یافتن راه حل ها با شما همراه باشم. ؛تفکر - تلاش - توکل؛
مشاور مدیریت

مشاور مدیریت

مدیریت محترم؛ برای هر مساله ای راه حلی وجود دارد خوشحال خواهم شد در یافتن راه حل ها با شما همراه باشم. ؛تفکر - تلاش - توکل؛

آموزش روش های جستجو در گوگل

مدیر گرامی، بدون تردید شما هم حداقل برای یکبار گذرتان به http://www.google.com افتاده است و صفحه ساده و در عین حال پرقدرت این جستجوگر را دیده اید. جستجوگری که با پشتیبانی از زبان های متنوع دنیا کاربران زیادی را به خود جذب کرده است و شاید پشتیبانی از زبان فارسی است که از این موتور جستجوگر در میان ایرانیان از اقبال خوبی برخوردار شده است. در این مقاله می کوشیم تا ضمن آشنایی با نحوه صحیح کار با این جستجوگر کارایی بهره مندی از آنرا نیز بالا ببریم.
برای جستجو نمودن یک موضوع در گوگل کافی است که چند کلمه توصیفی و اصلی موضوع را در نوار مربوطه تایپ نمائید و سپس کلید Enter را فشار دهید و یا اینکه روی دکمة Search که در جلوی نوار جستجو تعبیه شده است کلیک نمائید، تا به لیستی از وب سایتهای مرتبط با موضوع دست یابید.
از آنجایی که گوگل وب سایتهایی را لیست می کند که «همه» کلمات مورد جستجوی شما در آن باشند لذا بایستی سعی کنید تا در نوار جستجو، کلماتی را وارد کنید که اساسی تر هستند و از وارد کردن کلمات اضافی بپرهیزید تا نتایج جستجو به آنچه که شما می خواهید نزدیکتر باشند. برای مطالعه ادامه مقاله لطفا اینجا کلیک کنید.

مقاله مشاور مدیریت در انجمن مشاوران مدیریت ایران

مدیر گرامی،

در صورتی که تصمیم دارید از خدمات مشاور برای پیاده سازی سیستم مدیریت مطابق با یکی از استانداردهای خانواده ایزو بهره ببرید توصیه می نمایم قبل از هر گونه اقدامی متن مقاله ترجمه شده توسط مشاور مدیریت با عنوان ؛شرحی بر خطوط راهنمای انتخاب مشاورین سیستم مدیریت کیفیت و استفاده از خدمات آنان ISO 10019؛ را که اخیرا در وب سایت انجمن مشاوران مدیریت ایران منتشر شده است را مطالعه فرمایید. خواهشمند است مقرر فرمایید یک نسخه از این مقاله دریافت شده و در اختیار جنابعالی قرار گیرد. 

اندازه گیری رضایتمندی مشتریان با مشخصات فنی جدید ایزو

مدیر گرامی، خوب است بدانید سازمان ایزو مشخصات فنی جدید، ISO/TS 10004:2010 را توسعه داده است که سازمان ها را در پیاده سازی فرآیندهای موثر برای پایش و اندازه گیری رضایتمندی مشتریان راهنمایی می کند. رضایت مشتری یکی از عناصر کلیدی برای موفقیت یک سازمان خصوصی یا عمومی است.
اطلاعات بدست آمده از پایش و اندازه گیری رضایتمندی مشتری می تواند به شناسایی فرصت های بهبود به منظور بهبود راهبردها، محصولات، فرآیندهای سازمان و ویژگی هایی که از نظر مشتری دارای ارزش هستند،کمک نماید. چنین بهبودهایی می تواند اعتماد مشتری را تقویت کرده و در کسب و کار و سایر منافع سازمان تاثییر گذار باشد.
این مشخصات فنی جدید با عنوان مدیریت کیفیت - رضایت مشتری - خطوط راهنما برای پایش و اندازه گیری تشکیل شده است از:
مفهوم رضایتمندی مشتری و اصول راهنما
چارچوبی برای پایش و اندازه گیری رضایت مشتری
طرحریزی برای پایش و اندازه گیری رضایت مشتری
فرآیندهایی برای پایش و اندازه گیری رضایت مشتری
نگهداری و بهبود فرآیندهای پایش و اندازه گیری.
این مشخصات فنی قابل استفاده برای سازمان ها صرف نظر از نوع، اندازه یا محصولی که تامین می کنند، بوده و بر مشتریان برون سازمانی تمرکز دارد. برای این مشخصات فنی گواهینامه صادر نمی شود و دارای مقاصد قراردادی نیست و همچنین هیچ گونه حقوق، مقررات و الزاماتی را نقض نمی نماید. برای مشاهد اصل خبر به اینجا مراجعه نمایید.

اظهار نامه الکترونیکی مالیاتی

مدیر گرامی، همان گونه که مستحضر هستید حداکثر مهلت قانونی تنظیم و ارایه اظهار نامه مالیاتی عملکرد مشاغل گوناگون برای سال گذشته پایان وقت اداری ۳۱/۴/۸۹ می باشد. سازمان امور مالیاتی در اینجا امکان دانلود نرم افزار اظهارنامه الکترونیکی و دستورالعمل استفاده از آن را مهیا ساخته است. خواهشمند است مقرر فرمایید در خصوص دریافت و استفاده از نرم افزار یاد شده اقدام لازم مبذول گردد. 

درخواست خدمات برای ارزش افزوده و نه ممیزی و صدور گواهینامه

مدیر گرامی، جالب است بدانید چندی پیش یکی از شرکت های گواهی دهنده سیستم های مدیریت که به تازگی به خیل عظیم این گونه شرکت ها پیوسته است با یکی از کارفرمایان بنده گفتگویی تلفنی از جنس بازاریابی داشته و طی آن در خواست کرده بود گواهینامه های ایزوی مختلفی را برایشان صادر کند (البته مطابق رویه مرسوم ممیزی و صدور گواهینامه) و اندر مزایای شرکت خودشان کلی تعریف و تمجید بیان داشته بود. بنده خدا کارفرمای من! می گفت هر چه به این بازاریاب محترم می گفتم ما گواهینامه ایزو داریم و از خدمات شرکت گواهی دهنده خودمان هم استفاده می کنیم قبول نمی کرد و مرتب اصرار می کرد که اگر با ما گواهینامه بگیرد چنین است و چنان!
موضوع گذشت تا اینکه چند روز پیش همین بازاریاب محترم نامه ای ارسال کرد که در آن همان مطالب را مجدد تکرار کرده بود علاوه بر اینکه گفته بود اگر با ما همکاری داشته باشید باعث ایجاد ارزش افزوده برای شرکت شما خواهیم شد. راستش وقتی این ادعا را توی نامه دیدم خیلی خیلی برایم جالب بود! از این رو به کارفرمای محترم خودم پیشنهاد کردم متن نامه زیر را در پاسخ به نامه دریافت شده و ادعای مطرح در آن نوشته و ارسال نمایند که کارفرمای محترم هم قبول کرد و نامه زیر ارسال شد.
سرکار خانم .......
مدیر محترم بازرگانی شرکت .............. 

باسلام
احتراما در پاسخ به نامه شماره ؟ (نامه دریافت شده شماره نداشت) مورخ  __ به عرض می رساند شرکت ___ از سال 1384 دارای گواهینامه استاندارد ایزو 9001 می باشد و در حال حاضر از خدمات گواهی دهنده خود استفاده می نماید. لیکن همواره بهبود مستمر از جمله اهداف شرکت بوده و از کسانی که در این راستا بتوانند خدماتی را به این شرکت ارایه دهند بهره خواهد برد. اکنون که سرکارعالی در نامه خود به ایجاد ارزش افزوده اشاره داشته اید توجه به این نکته فرصت مناسبی را فراهم خواهد ساخت تا همکاری متقابلی پیشنهاد گردد، بدین شرح که برای یکی از سیستم ها و یا زیرسیستم های شرکت معیارها و شاخص هایی به منظور تعیین، اندازه گیری و تحلیل ارزش افزوده مشخص گردد و پس از بکاربستن توصیه های حرفه ای آن شرکت محترم مبنی بر افزایش ارزش افزوده سیستم ویا زیرسیستم مورد نظر، این شرکت به  منافع افزایش ارزش بدست آمده رسیده و آن شرکت محترم نیز حق الزحمه خود را از این طریق کسب نماید.
خواهشمند است در صورتی که با این پیشنهاد موافق هستید، جزییات اجرایی آن را طرحریزی نموده و اعلام فرمایید.
اکنون منتظر دریافت پاسخ هستیم. به نظر شما چگونه پاسخی دریافت خواهیم داشت؟

ورزش گردن (متن فارسی)

شعری برای دوستان جلو کامپیوتر نشین
تمرین حرکات گردن ---روزی 3 باربخوانید!