ش | ی | د | س | چ | پ | ج |
1 | 2 | 3 | ||||
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 |
18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 |
خواهش می کنم در صورت امکان و به منظور بهبود در خط مشی کیفیت سازمان ما، سند خط مشی را که برای شما ایمیل کرده ام بررسی و اصلاح نمایید. با تشکر فراوان، منتظر راهنمایی هستم. ادامه ...
جناب مهندس صادق فر با سلام و تشکر از جواب سئوالات قبلی، مشکلی برای اینجانب پیش آمده که امیدوارم راهنمایی بفرمایید:
روش اجرایی کنترل محصول نامنطبق و اقدام اصلاحی و پیشگیرانه در سازمان تهیه و تدوین شده، در طول خط تولید یعنی از ابتداء ساخت تا انتها تعریف شده که در صورت هر گونه عدم انطباق در طول فرآیند تولید فقط از روش اجرایی کنترل محصول نامنطبق و ثبت در فرم عدم انطباق مربوط به این روش استفاده شود و برای کلیه امور روش اقدام اصلاحی و پیشگیرانه اعمال شود آیا این روش صحیح می باشد؟
پاسخ این پرسش را در اینجا مطالعه نمایید.
جناب مهندس صادق فر با سلام و تشکر از جواب سئوالات قبلی :
فایلی را برای شما ارسال کردم در خصوص مراحل استقرار سیستم مدیریت کیفیت لطفا کارشناسی بفرمایید که آیا این مراحل ایرادی دارد یا خیر و آیا ردیف ها نیاز به جابجایی دارند یا خیر؟ با کمال تشکر و دعای خیر برای شما.
پاسخ به درخواست ایشان در اینجا آمده است
مدیریت محترم، احتراما به استحضار می رساند سازمان بین المللی ایزو اخیرا سندی را برای تشریح مزایای مشارکت مصرف کنندگان در توسعه استانداردها و چگونگی دستیابی به این مشارکت منتشر ساخته است.
مشارکت مصرف کنندگان - چرا و چگونه عنوان این سند است و شما می توانید آن را از اینجا دریافت نمایید.
این مطلب ترجمه بخشی از آخرین خبر سازمان ایزو با عنوان "استانداردها بهتر کار می کنند وقتی مصرف کنندگان به توسعه آنها کمک کنند" است که متن کامل و اصلی آن اینجا منتشر شده است.
با سلام و خسته نباشید،
لطفا در مورد نحوه تعیین نرخ خدمات مشاوره ایزو راهنمایی بفرمایید. آیا مرجعی برای تصمیم گیری وجود دارد؟ مثلا برای مشاوره در مورد ممیزی مراقبتی حق الزحمه مشخص وجود دارد؟
با تشکر و سپاس
برای مشاهده پاسخ این پرسش به اینجا مراجعه نمایید.
مدیریت محترم، برنامه زمانبندی فعالیت های روزانه شما در تاریخ 90.1.31 را بررسی کردم. برای این تاریخ و به دلایلی که در ادامه تشریح خواهد شد نمره قابل قبولی گرفته نشده است. (نمره برنامه امروز 23.5 از 60 محاسبه شد). اگر چه مدیریت محترم در این تاریخ حجم زیادی از کارها را انجام داده اند لیکن به خاطر آنکه کارهای انجام شده با برنامه از پیش تعیین شده سازگاری نداشت امتیاز زیادی از دست رفت. اصلی ترین دلایل این کسر امتیاز عبارت بودند از: ادامه ...